UA
ОБОРУДОВАНИЕ ДЛЯ СТО И АВТОСЕРВИСА
(067) 325-29-39
(099) 129-46-77
(073) 325-29-39
В корзине нет товара
КАТАЛОГ ОБОРУДОВАНИЯ
Акция!!! Акция!!! шиномонтажые комплекты!!!
Акция!!! Стенд для востановления SIRIUS REANIMATOR
Акция!!! Тестер дизельных форсунок Focus-Diesel 4CH
Акция!!! Акция!!! Дископравильный станок Сириус
Акция!!! Акция!!!Подъемник с доставкой 1300 $!!!

Гарантия

ГАРАНТІЙНИЙ ТАЛОН
Шановний покупець!
Продавець бере на себе зобов’язання по безкоштовному сервісному ремонту устаткування протягом 12-24 місяців  від дня продажу. 
Гарантійні зобов’язання поширюються виключно на продукцію Продавця устаткування, що вище зазначена і дійсні при наявності гарантійного талона, датою продажу, чіткою печаткою фірми продавця.
Увага ! Перш ніж звернутися з вимогою виконання гарантійних зобов’язань, Покупець повинен: 
- перевірити наявність гарантійного талону, оскільки при його відсутності гарантійне обслуговування не проводиться;
- уважно прочитати в інструкції по експлуатації устаткування інформацію щодо усунення несправностей;
- уважно ознайомитись з умовами гарантії;
- за допомогою документів, що підтверджують дату придбання устаткування, переконатися, що термін дії гарантії ще не минув.
Покупець, під час отримання устаткування зобов’язаний перевірити комплектність устаткування та інструкцію з експлуатації.
Обмін устаткування:  Протягом 14-ти календарних від дати продажу устаткування у разі виявлення недоліків ( непрацездатність або відхилення від вимог нормативних документів) Покупець має право на його обмін або повернення вартості згідно з вимогами Закону України « Про захист прав споживачів».
При поверненні, устаткування повинно мати товарний вигляд та оригінальну упаковку.
Гарантійний обмін складових частин устаткування:
Фірма-Продавець протягом всього гарантійного терміну експлуатації здійснює безоплатний обмін складових устаткування, що вийшло з ладу без вини Покупця.
Якщо протягом гарантійного терміну устаткування експлуатувалося з порушенням правил експлуатації або Покупець не виконував вимог Інструкції з експлуатації, обмін складових частин устаткування здійснюється за рахунок Покупця.
 У разі відсутності в наявності складових частин устаткування Фірма продавець залишає за собою право проводити їх заміну на аналогічні за технічними характеристиками без погіршення якості роботи устаткування та зміни гарантійних зобов’язань.
Термін обміну складових частин устаткування залежить від їх наявності на складі Фірми-Продавця і може складати від 2-х до 30 робочих днів.
Усі складові частини устаткування, які замінюються протягом гарантійного періоду, успадковують гарантійний період і умови всього терміну, тобто ні на ці частини, ні на устаткування в цілому Фірма –Продавець не передбачає розширення ( продовження) гарантійного періоду.
Умови зняття устаткування з гарантійного обслуговування: 
Зняття  гарантії з устаткування здійснюється у випадках:
- неправильне транспортування;
- наявність механічних пошкоджень;
- навмисні або помилкові дії Покупця;
- порушення правил експлуатації, використання не за призначенням;
- проникнення в середину устаткування сторонніх предметів, речовин, рідин і т.д.
- наявність слідів стороннього втручання;
- не відповідність Державним стандартам та нормам мереж живлення, кабельних мереж та інших подібних зовнішніх факторів;
- самостійне встановлення додаткового обладнання не передбаченого Інструкцією з експлуатації;
- порушення базової конфігурації устаткування;
- якщо устаткування працювало в позаштатному режимі;
- втрата або пошкодження устаткування в наслідок обставин непереборної сили, пожежі, паводку, грози та інше;
- порушення температурно-вологісного режиму передбаченого Інструкцією;
- несвоєчасне повідомлення про дефект, який привів до виходу з ладу устаткування, відсутність гарантійного талона.
Особливі умови: 
Гарантія не розповсюджується на деталі устаткування, що швидко зношуються та у зв’язку із природним зносом.
Обмін складових частин устаткування, що вийшли з ладу у процесі експлуатації з причини порушення правил експлуатації підлягають обміну згідно з прейскурантом Фірми – Продавця.
Рекламації на устаткування та його складові частини приймаються у письмовій формі при наявності гарантійного талону.
Транспортування зіпсованого устаткування до сервісного центру, виїзд спеціаліста здійснюються за рахунок Покупця. 
При підключенні товару необхідна наявність стабілізатора напруги, інакше обладнання знімається  з гарантійного обслуговування.
Увага! При виникненні питань чи проблем зв’язаних з устаткуванням, просимо Вас звертатися до нас за тел.. 067-325-29-39, чи по електронній почті:  ruslan@starsto.com.ua
Создание сайта - FOBS
Copyright © starsto.com.ua