Установка для заміни рідини в АКПП 12В VT14033
Є в наявності
Виробник: Viktec
Модель: VT14033
Артикул: VT14033
Ціна 25022 грн
УВАГА!!! НАЯВНІСТЬ І ВАРТІСТЬ УТОЧНЮЙТЕ У МЕНЕДЖЕРА!!!
- Характеристики
- Відгуки
Використовується для відкачування та заміни олії в автоматичних коробках передач.
Установка швидко та без демонтажу промиває АКПП усуває частинки бруду та іржі, замінює рідину (ATF) у практично всіх моделях автомобілів.
Двоконтурна установка підключається до розриву магістралі, йде від АКПП до масляного радіатора.
Також призначений для очищення/промивання АКПП, перетворювачів моменту, що крутить, масляних радіаторів і маслопроводів.
В комплект входить набір перехідників та адаптерів для європейських, японських та корейських автомобілів.
Джерело напруги: 12В (автомобільний акумулятор).
Потужність насоса: 70Вт.
Розмір манометра тиску олії: 70мм.
Діапазон тиску масла: 0-10 бар (0-150 фунтів на кв. дюйм)
Місткість бака для свіжої олії: 30літрів.
Місткість бака відпрацьованого масла: 30літрів.
Комплектація:
Установка для заміни рідини в АКПП.
Набір адаптерів/перехідників для шлангів 37од.,
Червоний з'єднувальний шланг із швидкороз'ємним з'єднанням, довжина 126 мм, діаметр 12,5 мм (1/2 дюйми), максимальний тиск 20 бар (300 фунтів на кв. дюйм).
Чорний з'єднувальний шланг із швидкороз'ємним з'єднанням, довжина 126 мм, діаметр 12,5 мм (1/2,5 (1/2 дюйма), макс. 20 бар (300 фунтів на кв. дюйм))
Червоний з'єднувальний шланг із швидкороз'ємним з'єднанням, довжина 137 мм, діаметр 12,5 мм (1/2 дюйми), максимальний тиск 20 бар (300 фунтів на кв. дюйм)
Порядок роботи:
Оператор запускає двигун і включає встановлення в сервісний режим. У цей час рідина циркулює через гідравлічну систему АКПП, далі в установку і потім встановлення назад в АКПП. Установка проводить відкачування старої рідини та її заміщення нової із резервуара установки.
Синхронізація потоків старої та нової рідини здійснюється шляхом регулювання швидкості потоку нової рідини та контролюється через прозорі трубки.
Після того, як у оглядових трубках колір рідини вирівнюється до стану нової рідини, оператор зупиняє двигун, вимикає установку, відключає її адаптери та відновлює штатні з'єднання у магістралі масляного радіатора. Залишається тільки запустити двигун і проконтролювати рівень рідини по щупу.
Обслуговування закінчено.
Вся процедура, включаючи з'єднання та від'єднання адаптерів, займає не більше 20 хвилин і дозволяє замінити 100% трансмісійної рідини.
Панель управління та контролю:
Манометри тиску на вході та на виході.
Контрольно-оглядові прозорі трубки контролю потоків старої та нової рідини.
Залиште Ваш відгук: |